من برگشتم...!!!

سلام بر شما دوستان عزیز 

می دونم که دلتون برام خیلی تنگ شده و منتظرید خبرم رو از یه جایی بشنوید اما نگران باشید که من هنوز زنده ام!!! یه مدت دور و بر خودم می چرخیدم ببینم دم دارم یا نه و وقتی فهمیدم ندارم و خیالم راحت شد برگشتم پیشتون!

از این به بعد سعی می کنم مثل قبل هر روز یا حداقل هر دو روز یک بار Up-date کنم! 

این بار یه نوشته کوتاه که یکی از  دوستان برام off گذاشته بود و من خیلی دوستش دارم رو براتون گذاشتم. اگه شما هم مثل من دوستش داشتید خوشحال می شم بدونم! 

 

شیطان عاشق خدا بود ... می خواست تنها عاشقش باشد ... فریاد زد ... خدا نفهمید ! . . . خدا بزرگ بود ... می خواست عاشقی کند ... آدم را آفرید! . . . سالها پیش آدم خدا را از یاد برد ... آدم عاشق شیطان شد ! این وسط خدا تنها ماند ... به همین سادگی

نظرات 3 + ارسال نظر
فینگیلی دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:47 ق.ظ

سلام عزیزم!
چقدر خوشحالم برگشتی!
منتظر آپ هر روزت هستم!!
من که خدارو دوست دارم!:x

ساحره شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:26 ب.ظ http://winter-witch.blogfa.com/

! happy to have you back

thnx

بهناز دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:57 ب.ظ http://shayli.blogfa.com/

ناز بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد