تست بدون نمره منفی

سلام دوستان.امیدوارم خوب باشید. 

از دوستان قدیمی که به بلاگ "آبی به رنگ دریا یا آبی به رنگ آسمان؟" سر می زدند کلی معذرت می خواهم اما این مطلب را من دوباره توی این بلاگم هم گذاشتم تا دوستانی که فقط با این بلاگ آشنایی دارند بتوانند آن را بخوانند! و براس توضیح باید بگم که این یه تست با 16 عدد سواله!جواباش تشریحیه و نمره منفی هم نداره!!! در اصل این سوالات 20 عدد بودن اما خودم به صلاح دید و مشورت شخص خودم! چهارتاش رو حذف کردم! این سوالات نه روانشناسین و نه فال! اینا فقط یه سری سواله که بر پایه فلسفه ی فردی طراحی شده و با جواب دادن دقیق بهشون باعث می شه یه کمی خودمون رو بهتر بشناسیم! البته باز هم باید متذکر بشم که باید کامل و دقیق به سوالا جواب بدید!!! نکته دیگه ای که باید خدمتون عرض کنم اینه که سوال 7 از سری سوالات قبل حذف شده و جاش رو یه سوال جدید گرفته. و دیگه این که تمام پرانتزها برای توضیح بیشتره. مختار هم هستید به هر سوالی که دوست داشتید جواب ندید! در ضمن باید بگم این سوالات پاسخ نامه ندارن!

اگه دوست داشتید خوشحال می شم جوابهاتون رو بخونم حالا چه از طریق بخش نظرات چه ازطریق E-mail! در مورد هر کدوم هم دوست داشتید در موردش بحث کنید فقط کافی بهم خبر بدین!

1. تصورت از مرگ خودت چیه؟ یا دوست داری چه جوری بمیری؟(دور از جون همه تون!) آسون و در آرامش؟سخت؟جالب و هیجان انگیز؟در راه خدمت به بشر؟ (اصلا بهتره اول به این سوال جواب بدی که چقدر در مورد مرگ و چگونه در مورد مرگ فکر می کنی بعد بری سراغ اصل سوال)

  

2. فرض کن آزادی یه جاییه که می تونی به سمتش پرواز کنی. چند نفر را در پروازت به سوی آزادی، می تونی پرواز آزادی بدی؟(تحمل پرواز دادن چند نفر رو داری؟؟؟)(بعضی ها اعتقاد دارن به جای کلمات "آزادی" باید از کلمه "زندگی" استفاده بشه، و من خودم به شخصه معتقدم که هر کدوم از این دوتا کلمه یک سوال مجزا رو می سازه و هر کدوم یه دنیا جواب داره!پس می تونید به هر کدوم که دوست دارید جواب بدید و اگه خیلی دوست داری به هر دوتا جواب بده!)

 

3. اگر دوباره متولد می شدی دوست داشتی در چه راهی قدم برداری؟(الآن در چه راهی قدم برداشتی؟ یا اگه بخوام یکم آسونش کنم می شه الآن چه کاره ای؟...شغلت رو نمی گم خودت رو می گم که البته شغلت هم بخشی از تو رو تشکیل می ده)

 

4. یک ساعت به تو فرصت می دن تا با هر شخصیتی که دوست داری(مرده یا زنده یا به دنیا نیامده) صحبت کنی! اون کیه و ازش چی می پرسی و بهش چی می گی؟

 

5. اگه توی همین سنی که هستی می تونستی خودت رو در ده سالگیت ببینی، چی ازش می پرسیدی و بهش چی می گفتی؟

 

6. اگه توی همین سنی که هستی می تونستی خودت رو در ده سال آینده ببینی ازش چی می پرسیدی و بهش چی می گفتی؟

 

7. تا حالا چند بار شده آرزو کنی برای دقیقه ای هم که شده جای شخص خاصی می بودی تا ببینی طرز فکر، اندیشه و ایده هایش چیست و چرا این گونه فکر می کنه؟(یا بهتر می شه ترجمه کرد که تو فکرش چی می گذره؟)

 

8. می دونی دنیاهای موازی چیه؟ دنیاهای موازی تمام دنیاهای شخص توست که هر کدوم از تقاطع یک تصمیم تو زندگیت از هم جدا می شن و در واقع تمام مسیرهای زندگی تو هستن! دوست داشتی کدوم یکی از دنیاهای موازیت رو می دیدی؟

 

9. بهترین، بدترین، بزرگترین و کوچکترین صفتی رو که می تونی به خودت نسبت بدی چیه؟(برای هر کدوم فقط یک کلمه یا یک عبارت توصیفی و فقط یکی ها!)

 

10. به نظرت هدف بشر از زندگی چیه؟ هدف تو از زندگی چیه؟

 

11. چقدر خودت رو متفاوت تر از آدم های اطرافت می بینی؟ بهتری یا بدتر؟چند درصدشون رو بهتر می بینی و چند درصدشون رو بدتر؟(اینجا خواهشا تعارف و فروتنی رو بذار کنار و صادقانه جواب بده! اگه فکر میکنی جوابی که می دی با اونی که تو ذهنت اصلا این سوال رو جواب نده)

 

12. شعارت تو زندگی چیه؟(سعی کن فقط یک جمله باشه یا حداقل همه اش رو توی یک جمله سعی کن بگنجونی!!!یادت نره جمله جایی تموم می شه که تو نقطه رو بذاری!) و چقدر سعی کردی بهش عمل کنی؟

 

13. چند نفر رو تا حالا دیدی که با هدف یا شعار تو یا مشابه هدف و شعار تو، زندگی کنن؟

 

14. در روز(یا در هفته) چند بار جلوی آینه می ری بدون اینکه به خطوط گذر زمان بر روی صورتت، تعداد موهای سفید سرت، نوع آرایش و شکل موهات و چهره ات توجه کنی؟ بهتر بگم؛ چند بار می ری جلوی آینه تا با خودت رو در رو حرف بزنی و ازش نظر بخوای یا نظراتت رو بهش بگی؟

 

15. چقدر سعی می کنی از زندگی ای که بهت هدیه شده لذت ببری؟

 

16 . چقدر از خوشبختی و لذتی که از زندگی انتظار داری، فاصله داری؟اگر فاصله داری، دلیل این فاصله چیست؟

 

!موفق باشید

نظرات 1 + ارسال نظر
سابرینا شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:58 ق.ظ http://moltaheb.blogsky.com/

سلام
فکر می کنم من در این امتحان شانزده بشوم. دیگه نهایتش پانزده
امروز تولد وبلاگمه. منظورم واقعا تولدشه نه سالگرد تولدش.
شما رو لینک کردم. خوشحال می شوم همدیگه رو لینک کنیم و به هم سر بزنیم.
عنوان وبلاگم هست لحظه های ملتهب.
من تازه کارم . امیدوارم وبلاگم بهتر بشه. اگه خوب نیست به خاطر همینه.
التماس دعا
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد